
Yeni ‘Domestos 5 kat’ ile daha uzun süreli hijyenin rahatlığını yaşayın!
Yoğun kıvamlı formülü ile çamaşır suyu sektöründe gelişimin öncüsü olan lider marka Domestos, yeni ürünü ‘Domestos 5 Kat’ ile Türkiye’de yine bir ilki gerçekleştiriyor.
Tuvalet gibi hijyenin en zor sağlandığı yerde bile 5 kat daha uzun süreli hijyen sağlayan ürün, içerdiği Unilever patentli C-tac teknolojisi sayesinde milyonlarca mikrobu yok ederken yüzeye tutunarak diğer çamaşır sularından ve tuvalet temizleyicilerinden farkını ortaya koyuyor. Yeni ‘Domestos 5 Kat’ Ultra WC Temizleyici daha uzun süreli hijyen sağlıyor.
Tüm yüzey temizliğinde daha uzun süreli hijyen sağlamak isteyenlerin ilk tercihi olmaya aday ürün tüketicilerle 750 ml. lik ambalajlarda buluşuyor.
Milyonlarca mikrop Ölüyor!
‘Domestos 5 Kat’ın reklam filminde ise 5 kat daha uzun süreli hijyene atıfta bulunarak yeni Domestos’un banyolarda, tuvaletleri “işgal eden” orada kendilerine bir imparatorluk kuran milyonlarca mikrobun, saltanatına son vereceği anlatılıyor. Hijyen konusunda titiz olan herkesin kabusu olan mikroplar, komik bilim-kurgu canavarı olarak görselleşiyor. Animasyon olarak çizilen bir mikrobun yeni ‘Domestos 5 Kat’ ile nasıl yok olduğu gözler önüne seriliyor. Reklam filminde farklı görünüşü ile dikkatleri çeken animasyon mikrop, ünlü şovmen Okan Bayülgen’in sesiyle hayat buluyor.
Çamaşır suyu pazar lideri Domestos’un yeni ürünü ‘Domestos 5 Kat’, hijyenin sadece ‘gözle görünen temizlik’ olmadığını; evin görülmeyen tehlikelere karşı korunmasının da önemli olduğunu anlatarak toplumdaki hijyen bilincinin de artması için çalışıyor.
Reklam Filmi hakkında
Reklam filminde, yeni Domestos’un, banyolarda, tuvaletleri “işgal eden” orada kendilerine bir imparatorluk kuran milyonlarca mikrobun öleceği anlatılıyor. Hijyen konusunda titiz olan herkesin kabusu olan mikroplar, komik bilim-kurgu canavarı olarak görselleştirilmiş, Domestos’u mikropların hayatını karartırken anlatan animasyon reklam filmi, birçok üllkede olduğu gibi Türkiye’de de, tüketiciler tarafından ilginç bulundu. “Mikroplar” filmin gösterildiği ülkelerde John Malkovich, Red Pepper ve Harvey Keitel gibi ünlü isimler tarafından seslendirildi.
Domestos hakkında
Türkiye'yi hijyenle tanıştıran marka olarak bilinen deterjan katkılı yoğun formüllü Domestos bir Unilever markasıdır. Günümüzde dünyanın birçok ülkesinde, milyonlarca evde kullanılan Domestos Ultra Çamaşır Suyu, ilk kez 1929 yılında Will Henry adında 25 yaşında bir diş teknisyeni tarafından İngiltere, New Castle'da imal edildi. Giderek tüketiciyle bütünleşen Domestos, güvenilir ve yaygın bir marka olarak dünyanın 32 ülkesinde büyük yatırımlarla desteklenen bir ürün halini aldı.
1998 yılında Türkiye pazarına girmesiyle birlikte Domestos, Türk evlerine yeni bir temizlik anlayışı getirdi. Çamaşır suyu kategorisinde daha önce olmayan bir kategori yaratan Domestos, kısa zamanda temizlik dolaplarındaki yerini alarak, yarattığı Ultra Çamaşır Suyu pazarını hem büyüttü hem de lideri oldu. Deterjan katkılı, yoğun formülü ile Türk ev hanımlarının kullanım alışkanlıklarını değiştiren Domestos, pazar dinamiklerinin de değiştirdi ve 2005 yılında Türkiye'nin 1 numaralı çamaşır suyu markası haline geldi.
Yoğun kıvamlı formülü ile çamaşır suyu sektöründe gelişimin öncüsü olan lider marka Domestos, yeni ürünü ‘Domestos 5 Kat’ ile Türkiye’de yine bir ilki gerçekleştiriyor.
Tuvalet gibi hijyenin en zor sağlandığı yerde bile 5 kat daha uzun süreli hijyen sağlayan ürün, içerdiği Unilever patentli C-tac teknolojisi sayesinde milyonlarca mikrobu yok ederken yüzeye tutunarak diğer çamaşır sularından ve tuvalet temizleyicilerinden farkını ortaya koyuyor. Yeni ‘Domestos 5 Kat’ Ultra WC Temizleyici daha uzun süreli hijyen sağlıyor.
Tüm yüzey temizliğinde daha uzun süreli hijyen sağlamak isteyenlerin ilk tercihi olmaya aday ürün tüketicilerle 750 ml. lik ambalajlarda buluşuyor.
Milyonlarca mikrop Ölüyor!
‘Domestos 5 Kat’ın reklam filminde ise 5 kat daha uzun süreli hijyene atıfta bulunarak yeni Domestos’un banyolarda, tuvaletleri “işgal eden” orada kendilerine bir imparatorluk kuran milyonlarca mikrobun, saltanatına son vereceği anlatılıyor. Hijyen konusunda titiz olan herkesin kabusu olan mikroplar, komik bilim-kurgu canavarı olarak görselleşiyor. Animasyon olarak çizilen bir mikrobun yeni ‘Domestos 5 Kat’ ile nasıl yok olduğu gözler önüne seriliyor. Reklam filminde farklı görünüşü ile dikkatleri çeken animasyon mikrop, ünlü şovmen Okan Bayülgen’in sesiyle hayat buluyor.
Çamaşır suyu pazar lideri Domestos’un yeni ürünü ‘Domestos 5 Kat’, hijyenin sadece ‘gözle görünen temizlik’ olmadığını; evin görülmeyen tehlikelere karşı korunmasının da önemli olduğunu anlatarak toplumdaki hijyen bilincinin de artması için çalışıyor.
Reklam Filmi hakkında
Reklam filminde, yeni Domestos’un, banyolarda, tuvaletleri “işgal eden” orada kendilerine bir imparatorluk kuran milyonlarca mikrobun öleceği anlatılıyor. Hijyen konusunda titiz olan herkesin kabusu olan mikroplar, komik bilim-kurgu canavarı olarak görselleştirilmiş, Domestos’u mikropların hayatını karartırken anlatan animasyon reklam filmi, birçok üllkede olduğu gibi Türkiye’de de, tüketiciler tarafından ilginç bulundu. “Mikroplar” filmin gösterildiği ülkelerde John Malkovich, Red Pepper ve Harvey Keitel gibi ünlü isimler tarafından seslendirildi.
Domestos hakkında
Türkiye'yi hijyenle tanıştıran marka olarak bilinen deterjan katkılı yoğun formüllü Domestos bir Unilever markasıdır. Günümüzde dünyanın birçok ülkesinde, milyonlarca evde kullanılan Domestos Ultra Çamaşır Suyu, ilk kez 1929 yılında Will Henry adında 25 yaşında bir diş teknisyeni tarafından İngiltere, New Castle'da imal edildi. Giderek tüketiciyle bütünleşen Domestos, güvenilir ve yaygın bir marka olarak dünyanın 32 ülkesinde büyük yatırımlarla desteklenen bir ürün halini aldı.
1998 yılında Türkiye pazarına girmesiyle birlikte Domestos, Türk evlerine yeni bir temizlik anlayışı getirdi. Çamaşır suyu kategorisinde daha önce olmayan bir kategori yaratan Domestos, kısa zamanda temizlik dolaplarındaki yerini alarak, yarattığı Ultra Çamaşır Suyu pazarını hem büyüttü hem de lideri oldu. Deterjan katkılı, yoğun formülü ile Türk ev hanımlarının kullanım alışkanlıklarını değiştiren Domestos, pazar dinamiklerinin de değiştirdi ve 2005 yılında Türkiye'nin 1 numaralı çamaşır suyu markası haline geldi.
temizlik nedir dinde temizlik islamda temizlik dinimizde temizlik temizlik şirketleri temizlik ve sağlık temizliğin önemi çevre temizliği temizlik şirketleri izmir temizlik şirketleri konya temizlik şirketleri fiyatları temizlik ürünleri temizlik malzemeleri ev temizliği